conflict resolution
alternative resolution entitiesAccording to Law 144/2015, of 08.09.2015 in case of dispute, the consumer may use the following alternative dispute resolution entities:
1. Centro Nacional de Informação e Arbitragem de Conflitos de Consumo (CNIACC)
National scope in the areas not covered by other competent authorities.
Faculdade de Direito da Universidade Nova de Lisboa – Campus de Campolide, 1099-032, Lisboa.
Pho:. +351 213 847 484
E-mail:. cniacc@fd.unl.pt
Web:. www.arbitragemdeconsumo.org
2. Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Vale do Ave (Tribunal Arbitral de Consumo)
Rua Capitão Alfredo Guimarães, n.º 1, 4800-019, Guimarães.
Pho:. +351 253 422 410 / Fax:. +351 253 422 411
E-mail:. triave@gmail.com
Web:. www.triave.pt
3. Centro de Informação, Mediação e Arbitragem de Consumo (Tribunal Arbitral de Consumo)
Rua D. Afonso Henriques, nº 1 (Ed Junta de Freguesia da Sé), 4700 – 030, Braga.
Pho:. +351 253 617 604 / Fax:. +351 253 617 605
E-mail:. geral@ciab.pt
Web:. www.ciab.pt
More information at Portal do Consumidor: www.consumidor.gov.pt

Customer Service
Pho:. +351 253 597 958
Mob:. +351 939 806 406
Email:. cmc@cmc.pt
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